ponedeljek, 6. avgust 2007

Sedem. Doctor's appointment

Včeraj sem bil pri zdravniku. No, ne ravno pri njem in ni šlo za standardni pregled. Lahko bi se reklo, da je šlo za privatno srečanje izven delovnega časa. Preden sva se dobila, me je bilo strah, da bo prišla zdravnica in ne zdravnik ;) Kot mogoče kdo ve, z zdravnicami nimam ravno dobrih izkušenj. Vendar se je, ko je prišel v Minimala, izkazalo, da so bile moje skrbi odveč.
Že v samem začetku mi je uspelo, kot je že v navadi, iz sebe narediti debila gluhega debila. Maybe I should get my ears checked. Naj pri tem omenim, da sem bil zelo živčen, mogoče zato, ker ponavadi, vsaj pri meni, obisk zdravnika ne pomeni prav nič dobrega. Potem sem se le sprostil in prijetno sva kramljala o tem in onem. Zelo prijeten sogovornik, I must say. Všeč mi je njegov britanski naglas in, za moje pojme, nadvse izostren glasbeni okus.
Od časa do časa, naj sem se še tako trudil skriti svojo naravno inteligenco (I AM blonde you know), sem, kot je tudi že v navadi, rekel kaj popolnoma neprimernega, but i think, he didn't mind. Or did he?
Po dveh urah zanimivega pogovora sva se odpravila proti NUKu, od koder me je s svojim (MODRIM) avtomobilom odpeljal do Lolite, kjer sva se poslovila.
Upam, da ga kmalu spet vidim in da bodo tudi vsi moji ostali zdravniški 'pregledi' tako, če ne še bolj, zanimivi...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

zdravnik, "pregled", 2 uri... fak, i missed everything!?1

zdej pa hit obrazložit mal:D

Evil pravi ...

Tako pač je ,.. cool !